Dělám to dobře, když nevyhrávám?

Poslouchal jsem hezkej rozhovor s Miroslavou Němcovou na DVTV a když se tam na konci baví o tom, co dělá ODS špatně, když nevyhrává volby, tak Němcová říká, že si vlastně nemyslí, že by to dělali úplně blbě.

A OK, akceptujme, že to ODS dělá tak nejlíp, jak může a podmínky ve společnosti jí umožňujou takovejhle maximální vliv.

To vede k otázce, zda má smysl se pouštět do předem prohranejch bitev.

A já myslím, že jo. Nejen v politice. To stání si za názorem, dělání věcí neúčelově, tak jak si myslím, i když vím, že tím třeba ničemu nepomůžu, je podle mne strašně důležitý.

A jo, může to přinášet zklamání a pocity, že to vůbec nedělám dobře, že jsem selhal, pochybnosti. A jistotu, že si nikdy nebudu jistej tím, jestli jsem to udělal dobře. Ale i to za ten pocit, že jsem se nezaprodal, že nejednám účelově, stojí.

Myslím.


Komentáře

Oblíbené příspěvky