V důchodu si koupím jiný čas, než který jsem v mládí prodal

Tomáš Sedláček mne baví. Hezky přemejšlí a fantazíruje, je charismatickej. Rád ho poslouchám i čtu. Dneska s ním vyšel krásnej rozhovor.

A zas je plnej hezkejch postřehů a nápadů a vizí. Často těch, o nichž už mluvil někdy minule, což nevadí. Baví mne se k nim vracet.

Takže si sem dnes nevytáhnu tu, že biologická forma života se nějakým způsobem prolne s technologiemi ale něco mnohem víc při zemi. Tohle:

V důchodu si koupím jiný čas, než který jsem v mládí prodal

Nedává smysl věci odkládat. Nemá smysl se teď omezovat v rozličnejch aktivitách, že na ně budu mít čas někdy příště. Nebudu. Nejen, že už možná budu mentálně jinde, ale hlavně i fyzicky určitě nedám to co teď.

Takže přerušuju pracovní maraton a jdu si radši zaběhat opravdicky. Aspoň kousek. To běhání se mi prodat nechce. A víc se věnovat věcem, který mám rád a teď by mi mohly utéct.

Komentáře

Oblíbené příspěvky