Cestování v prostoru a čase

Chodím chodit s koněm. Procházky po Bohnicích. S koněm na vodítku. A taky běhám. Někdy. A ty svý trasy si zaznamenávám. Endomodem, Nike runem, hodinkama.

Baví mne zjišťovat ty vzdálenosti, ty rychlosti, ty obrazce, který nachodím.

Dneska zase procházka s Medankou, tmou tmoucí kolem Bohnickýho hřbitova, dvě kolečka, celkem i s cestou domů reálně asi tak sedm kilometrů.

Párkrát už se mi stalo, že to Endomondo a GPS ukazujou bludy. Prostě si v průběhu té cesty najednou začne aplikace myslet, že jsem třeba 2 km jinde. Blbě lokalizuje mou pozici a tak dopočítá neuvěřitelnou rychlost, jak jsem se tam dostal a pak zas rychle zpátky. A dneska taky.

Takže to vypadá, že jsem dnes ušel dvojnásobek a místy jsem byl docela dost rychlej.

A dneska mi to konečně došlo. Co když to není chyba lokalizace? Co když se opravdu nějaká moje část přemisťuje takhle někam jinam. Dávalo by to smysl.

Tyhle věci se mi totiž dějou vždycky a jedině při procházce s Medankou. Když jsem s ní sám. Večer nebo v podvečer, ale za tmy. Když jdeme kolem Bohnickýho hřbitova. Toho tajemnýho a záhadnýho hřbitova bláznů, o kterým se píšou různý záhadný věci.

Může to znamenat ledacos. Třeba se nějaká moje část takhle někam při procházce přemisťuje. Nebo mne to chce upozornit na nějaké místo. Na něco co mi lokalizací říká - tady je pro tebe něco důležitého. A nebo má ten obrázek něco znamenat. vzkazem je to, co kreslí ty čáry na mapě. A zajímavá je i ta dnešní vzdálenost. 13,12 km. To může být taky znamení.

Jo, baví mne to. A budu sbírat další indicie.




Komentáře

Oblíbené příspěvky