Lokální pravda může být globální nepravdou

Jsem nemocnej, chřipka.

Teď jsem dlouho spal a probudil se a zdála se mi strašně zajímavá věc.

Jsem členem nějaký vědecký skupiny, která hledá náladu v hudbě. Na různejch skupinách uživatelů. Jedný pustí Riders on the storm, něco od Insect ark, a něco strašně depresivního a z Riders on the storm vychází veselá písnička.

Druhý se pustí Riders on the storm, Lithium a ještě něco a Lithium je veselá věc.

A třetí Lithium a ňáký popový uskákaný věci a Lithium je smutná.

A pak se ty skupiny daj dohromady, neřekne se jim o kontextu a maj se dohodnout, na větách “Lithium (a další)” je veselá / smutná / pozitivní / depresivní písnička). A nedohodnou. Hádaj se do krve a řešení nenajdou, nikoho nenapadne, přidat k tomu kontext. A vlastně všichni maj pravdu. Svou pravdu, kterou si nenechaj vzít pravdou globální.

Takže vlastně lokální pravda může být globální nepravdou.

A nevím proč se mi to teď zdálo, ale je to zajímavý a až překvapivě to má hlavu a patu.

A vlastně mně těší, že mi do života přijdou výukový sny, který mne upozorněj na věci, který mi přijdou fakt důležitý. Vlastně něco takovýho pomáhá komunikaci a porozumění si navzájem a fungování dohromady. Na to budu myslet.

Jen by mne fakt zajímalo, kdo mi to do toho snu poslal.


Komentáře

Oblíbené příspěvky