Koronavirus

Jsem nastydlej. A jsem si skoro jistej, že je to tím, jak jsem se byl proběhnout a zpotil jsem se a jak jsem u toho dejchal ten studenej vzduch.

Bolí mne v krku, kašlu, mám lehce zvýšenou teplotu. Můj Oura Ring mi říká, že nejsem úplně v pořádku.

Normálně bych to neřešil. Přechodil bych to, protože to nic není. Ale protože je tu koronavirus, uvažuju úplně jinak. Zůstávám na homeoffice, abych v práci na lidi neprskal a aby to pro ně bylo nepříjemný, protože to by zas bylo nepříjemný pro mne.

A vlastně mne překvapuje, jak nás tyhle různý vnější signály ovlivňujou.

Protože jindy bych možná šel k doktorovi, ať mi něco napíše na kašel, ale teď tuším, že tam bude jednak plno, a pak, že by tam mohl bejt někdo s tím bláznivým virem a spíš bych tam něco chytnul.

A ovlivňování něčím takovým si člověk uvědomí. Ale všechny ostatní vnější podněty, který mění mý chování, ty dost často nevnímám.

Otázkou pak je, jaká míra mýho chvání pak závisí na vlastním rozhodnutí a co všechno jsou jen reflexy a manipulace. Jak moc jsme tahaní za nitky. Myslím, že mnohem víc než si myslíme.

Komentáře

Oblíbené příspěvky