Alkohol a spánek

Na začátku léta jsem si pořídil takový ty hodinky, co měří tep a kvalitu spánku a počet kroků a tak. A je zajímavý, jak člověk začne tuhle hračku, kterou doteď nepotřeboval, sledovat.

A tak se dívám jak dlouho spím, jak rychle tepu, divím se co se mnou dělá běh. Sleduju to. Hodinky prakticky nesundavám a jsem zvědav, co s mými daty dělají soudruzi v Číně, kteří to celé vyrobili. Nemyslím si, že nic. Ale o tom pát nechci.

Večer jsem trochu pil alkohol. Fakt trochu. Od nějakejch šesti do půlnoci jsem si vypil jednu lahev vína, nic víc. Prokládáno jídlem, nealkem. Byl jsem úplně v pohodě, neopilej. Bylo mi dobře. A pak jsem šel spát a podle hodinek spal 7 hodin 16 minut, to je dost. Na mně.

Ale celej následující den jsem byl unavenej jak kotě. Hlava mne bolela, chtělo se mi spát. Fakt velká únava.

A pak jsem kouknul na svý spací data a ujistil jsem, že jsem sice spal, myslel si, že pěkně, ale ono ne. Průměrnou spánkovou tepovku jsem měl 73, jiné noci se pohybuju na 60.

Myslím, že je v tom to víno. Obyčejný víno.

Strašně zajímavý zjištění pro mně.

A jsem zvědav, jak s tím naložím.

Komentáře

Oblíbené příspěvky