Jsem to, co si o mně myslíš

Lidé si myslí, že jsem ubohý blbec, ale to jen proto, že se mne ptají na takové ubohé otázky. (Nick Cave)

Hodně starej Nickův výrok, kterej by už asi dnes nevypustil. Líbí se mi na něm, že je dobrý si uvědomovat ten efekt zrcadla. Naučit se s ním pracovat.

Těžko někdo ví, jakej je druhej člověk. Dost těžko ví člověk o sobě sám, jakej vlastně je. Myslím, že to jen celej život poznáváme a zjišťujeme a leckdy se nestačíme divit, někdy jsme příjemně překvapení. Jde o to, do jaké situace se dostaneme a jak v ní zareagujeme.

A asi je hezký, se ostatních "ptát" tak, abysme si v nich nacházeli ty hezký stránky. Skoro každej je tam má. Je to mnohem lepší, než si někoho, kdo mi třeba úplně nevoní, utvrzovat v tom smradlavým světě. Naopak by ty mý "otázky" měly být příjemným parfémem nebo kořením.

Komentáře

Oblíbené příspěvky