Jestli se cítíš trapně, nebo ne, záleží jenom na tobě

Rád si čtu blog Jakuba Königa. A vždycky jsem fascinovanej co všechno stíhá, jak to dává, jak je vyrovnanej a poctivej. A upřímnej. Dneska jsem to zas cestou k doktorovi pročítal a procházel a to i do historie, něco jsem hledal. A narazil na tohle.

Jestli se cítíš trapně, nebo ne, záleží jenom na tobě.

Líbí se mně obě roviny.

Jak ta, že pocit trapnosti se odehrává jen v mý hlavě, tak ta druhá, která vede k osobní zodpovědnosti (cítím se trapně, protože jsem se tak fakt choval).

Je strašně dobrý vymanit se z toho nevěřit si, bát se selhání, radši něco nedělat nebo neříct. Pokud tohle člověk dokáže, obohatí tim sebe i okolí.

Dneska jsem na workshopu nenalepil jeden  post-it na tabuli, i když jsem ho měl připravenej. Možná právě proto, abych se necejtil trapně. Možná to byla správná autocenzura. Možná zbytečná. Možná jsem už ten pocit trapnosti měl v hlavě.

Tahle věta mne ale donutila se nad tím zamyslet. Příště ho třeba nalepím.

Komentáře

Oblíbené příspěvky