Lidi neumí dýchat

Zase rozhovor z DVTV. Zase docela dobrej. S nějakou Šárkou Strachovou, kterou jsem neznal. Dělá teď fyzioterapeutku a na otázku, jaký problém mají lidé nejčastěji odpověděla, že neumí dýchat.

Což ve mně něco rozrezonovalo.

Když jsem v 90. letech poprvé četl v Gemě o holotropním dýchání, docela mne to zaujalo. Pak jsem dělal nějaký experimenty sám na sobě a dostával jsem se do zajímavejch míst, otevíral jsem zajímavý dveře. A trochu mne to i vystrašilo.

Pak dlouho nic a pak ty Jakubovy pozvání na prodejchávání a cesty do světů, kde jsou vidět labutí šíje. Zatím si nejsem schopnej na to udělat čas i když mne to láká víc a víc. Teď mi jedna akce utekla, ale příště, příště už bych měl.

Tak si to sem musím uložit. Schválně, jestli už se konečnšě odhodlám.

Komentáře

Oblíbené příspěvky