Nikdy jsem nebyl sám

V práci jsme dělali hezký průzkum, jak lidi cestují, jaké jsou archetypy cestovatelů, personsy a tak. Bylo to fakt moc zajímavý a užitečný. Hodně práce, ale hodně zjištění. A pak jsme se bavili, jak s tím pracovat, co nám chybí a co máme navíc a došli jsme i ke skupině lidí, kteří se nějak chovali jako single a svý chování úplně změnili v páru.

Což mi přišlo hodně zajímavý.

Kolegyně vyprávěla, že kdyby byla sama (teď je jen s přítelem, žádný děti, nic takovýho), že by asi taky měla svý chování ve vztahu k cestování úplně jiný.

A to mne zaujalo.

Tak jsem se zamylel a cestou domů jsem o tom přemýšlel a došlo mi, že jsem vlastně nikdy sám nebyl. Což není hodnocení, jen konstatování. Prostě další zajímavý zjištění, k němuž přispěl náš výzkum.

Komentáře

Oblíbené příspěvky