90 % marketérů žije v Praze ale 90 % lidí žije mimo Prahu
Zase ty bubliny. Je jich víc a víc a každá se do sebe dnes mnohem víc uzavírá. A s tím, jak se každý snaží věcí personalizovat a přizpůsobovat bublinám na míru, má leckdo pocit, že ten svět vypadá právě tak, jako v té jeho bublině. Že se tak chovají všichni. A že si všichni myslí podobné věci.
Ta personalizace vlastně ty bubliny mezi sebou ještě víc polarizuje. Nejvíc tomu nahrávají sociální sítě.
V klubu WebTop100 o obsahovém marketingu vlastně trochu k tomuhle Petr Srna řekl, že je potřeba si uvědomit, že 90 % marketérů žije v Praze ale 90 % lidí žije mimo Prahu
A na to bych chtěl periferně myslet. Ono s produkťákama je to dost podobně.
Ta personalizace vlastně ty bubliny mezi sebou ještě víc polarizuje. Nejvíc tomu nahrávají sociální sítě.
V klubu WebTop100 o obsahovém marketingu vlastně trochu k tomuhle Petr Srna řekl, že je potřeba si uvědomit, že 90 % marketérů žije v Praze ale 90 % lidí žije mimo Prahu
A na to bych chtěl periferně myslet. Ono s produkťákama je to dost podobně.
Komentáře
Okomentovat