Co se mi dnes povedlo

Včera v noci jsem poslouchal tenhle rozhovor s Pavlem Moricem a moc se mi to líbilo. Toho pána jsem neznal, ale poslouchám vlastně všechno, co dělá Veselovský. Jeho rozhovory mne baví. A já si aspoň rozšiřuju obzory. Poznávám lidi, ke kterejm bych se sám nedostal.

No a tenhle, s Pavlem Moricem (koučem a karatistou) mne tak zaujal, že jsem si ten rozhovor pustil dvakrát po sobě.

Byla to jedno krásný tvrzení za druhým, moc se mi líbí, jak to má pan v hlavě srovnaný. A budu si muset dohledat další věci s ním.

Pro začátek jsem se chytnul jedný hezký a úplně jednoduchý věci. Říkal, že lidem doporučuje, aby si každej den psali tři věci, který se jim povedly. Protože leckdo má pocit, že se mu nic nedaří. A tímhle zjistí, že to tak není. Že je vlastně úspěšnej, jen si toho prostě nevšimne.

Já si nic nezačal psát, ale zkusil jsem u večeře s celou rodinou hru, při který jsme se každý něčím takovým pochlubili. A ne každýmu to šlo snadno, někdo házel moc obecný věci, někdo říkal, že se mu nic nepovedlo. To je potřeba změnit. Ten postoj. Přístup.

Ale stejně nejlepší byla čtyřletá Alice, která hned když jsem vysvětlil, co budeme dělat říkala - tak já začnu, mně se dnes moc poved ten obrázek se slepicema. A měla z toho radost a byla s tím spokojená a věděla, že se jí to fakt povedlo.

Doufám, že se z toho stane rituál, že nám to vydrží. Myslím, že by to mohlo bejt příjemný a ozdravný.

Komentáře

Oblíbené příspěvky