Je to už Matrix?

Láďa byl na nějaký přednášce o VR, AR a MR. Zatím jsme se o tom moc nebavili, nebyl čas. Ale závěr, kterej si přinesl, vlastně ne moc překvapivej, je, že s největší pravděpodobností už v nějakým Matrixu jsme. Neřeším proč. Nedostali jsme se k argumentům. Ale to teď není podstatný.

V úterý jsem cestou do práce četl knihu Sezóna v pekle. Dvě stanice před tou mou jsem dočetl kapitolu. Knihu dal do batohu. A ráno tam nebyla. Včera jsem jí ještě hledal doma, ale nic.

Týden před tím jsem něco podobného udělal se svým zápisníkem. Vlastně jde o stejnej příběh. Zmizel mi z batohu. Včera jsem ho našel, když jsem hledal tu knihu. Ležel na krabici vedle kredence a stála na něm taška. Což jsou dvě dost nepravděpodobný okolnosti. Na tu krabici bych ho nikdy nedal a proč by na něj někdo stavěl tašku.

A tak si myslím, že bych v tom Matrixu fakt moh´ žít. Jen ho mám trochu zabugovanej. Což by tyhle situace krásně vysvětlovalo.

Komentáře

Oblíbené příspěvky