Kolektivní vědomí

Ve spořce se občas děly divný věci. Ta korporace třeba hrozně debilně rozehrála hru. Rozdala karty. Třeba dala stejnej nebo podobnej úkol lidem z různejch týmů a vlastně je postavila proti sobě.

Tak to bylo třeba s Lukášem Burdou. Jo, v ledasčems jsme si nesedli a každej jsme byli jinej. Mou výhodou i handicapem bylo to skautsví ve mně. Toho se nezbavím. Prostě důvěra, korektnost, pravidla. Lukášovým jeho ostrý lokty, drzost a ego. A tak jsme to proti sobě pytlíkovali, já tou pravdou a láskou (hele, je to subjektivní, ale fakt to tak cejtim), on mazaností a silou.

No - oba nás pak smet ten hroznej Lukeš. Člověk úplně jiný kategorie.

Ale proč to píšu. Dneska mne Lukáš oslovil a zajímal se o měsíčních šest, který si v práci posíláme. P|rostě ho inspiroval jeden z mých postů. A já jsem strašně rád, že tohle funguje. Že se ty fajn věci sdílej a probublávaj mezi lidma, který třeba spolu bojovali. Vzniká nějaký kolektivní vědomí nebo co já vím co.

Mám z toho radost.


Po čarou, doplněno 20.10. protože tu trochu chyběl kontext

těch měsíčních šest je šest oblastí, který si každej z týmu zaznamenává a pak je předává dál. Ty oblesti jsou:

Silná myšlenka
Co jsem se naučil
Aha?! efekt
Co jsem zkusil nového
Co se mi nepovedlo
Uvědomil jsem si o sobě

Hezký jsou na tom dvě věci. 

1. že se člověk sám nad sebou zamyslí 
2. a to hlavně - inspirace od druhých 

A taky se leckdy stane, že člověk nemá žádnej třeba aha efekt. Tak se to prostě přizná. Není nutný vyplnit kolonku jen proto, že tam je.

A jako bonus jeden z mejch šesti z minulých měsíců

Silná myšlenka
Můj oblíbenej Ian Schlendri  https://www.facebook.com/schlendri nedávno napsal: "Spořádanej občan je člověk, kterýho společnost sežrala zaživa." 

Aha?! Efekt
Jedno chybějící ozubený kolo ve složitým mechanismu může ten mechanismus zcela zablokovat. I v jednoduchým mechanismu. A jedna zkažená jahoda taky zničí celou dávku jahodový zmrzliny. A naopak jedna skvělá jahoda misku zkaženejch nevylepší. Je to jasný a zřejmý. Nic objevnýho. Ale mně to teď tak nějak sepnulo.

Co jsem zkusil nového
Zkusil jsem Blabu.com a je to fajn. Doporučuju. I když je problém se trefit do okamžiku, kdy tam někdo čeká na rozhovor.

Co se mi nepovedlo
Nestíhám. Chtěl bych běhat, psát, něco doma dělat, ale nedaří se mi najít čas. 

Co jsem se naučil
Červenec byl hrozně hektický a stihl jsem toho pracovně málo, protože jsem měl půl měsíce dovolenou. A dovolená je pro nás vždycky hodně heavy záležitost. Hodně aktivní, málo odpočinková. Letos se mi povedlo na dovolené vůbec nereagovat na práci (neměl jsem zapnutej mail a všechny slacky a tak jsem povypínal) a přečíst jednu knihu, takže jsem zvolnil. A šlo to.

Uvědomil jsem si o sobě
V Římě nám nějakej pitomec zničil dva zámky na autě, když se do něj na parkovišti před naším B&B chtěl dostat. Zjistil jsem to ráno, plán byl dát batohy do auta a jít na dopoledne do Vatikánu. A já se tím nechal rozhodit. Nechtělo se mi nechávat auto na stejném místě, navíc s věcma. A Vatikán jsem kvůli takový blbosti odpískal. Tedy: některé negativní vnější faktory na mne působí víc, než bych chtěl. A asi si to né vždy uvědomím.


Komentáře

Oblíbené příspěvky