Umřel Karel Gott

Jo, už je to pár dnů. Karel Gott umřel. A mně je to úplně jedno. Prostě umřel jeden člověk. Aspoň takhle jsem si myslel, že to beru.

Kdysi jsem s ním měl dělat rozhovor, ale odmítnul jsem. V Supraphonu se tenkrát hodně divili.

Bylo to po rozhovoru s Lenkou Dusilovou a Beatou Hlavenkovou, krásný setkání a když tam pak na mne někdo vybaf - a příští týden domluvíme toho Karla Gotta, řekl jsem ne. On mne fakt nezajímá. Bavit se o Semaforu nedává smysl, bavit se o tom, proč se spojil s mafiánem Františkem Janečkem a založil s ním tu hroznou GoJu taky nedává smysl a vlastně proč dělat rozhovor s někým, koho si nevážím.

Supraphon to akceptoval ale nechápal.

No a dneska mi v hlavě začala znít Lady Karneval. Věc, kterou si myslím, že nemám rád, ale než mi došlo, co to v tý mý Radiohead hraje, bavilo mne to a notoval jsem si to a užíval jsem si to.

Takže mi asi tak úplně ukradenej nebyl.

A asi mne ovlivnil, ať chci nebo nechci.


Komentáře

Oblíbené příspěvky