Viděl jsem to na vlastní oči

Já vím, že je to hrozně moc starý. Ale ke mně se to dostalo až dnes. Jde o tuhle fotku, kterou už každej viděl. Dávám jí sem jen pro jistotu a jde o tu botu.


Někteří lidé ji prý vidí růžovo bílou, jiní šedo tyrkysovou (tady se to vysvětluje) a tohle jsou ty dva způsoby, jak lidé fotku vidí.












Já patřím mezi ty tyrkysovo šedé. A nedokážu pochopit, jaktože může někdo vidět nědco jiného. Ale když jsem poprvé viděl tu fotku druhou, tu vysvětlující, viděl jsem obě boty tyrkysovo šedivé. Ne stejně, ta první byla světlejší a ta druhá tmavší. A pak, po pár minutách se mi něco v mozku přepnulo a už to vidím "správně". První růžovo-bílou, druhou šedo-tyrkysovou.

A ten zážitek proměny barvy byl strašně silnej. Nečekanej. První svého druhu. A strašně rád bych se zas přepnul zpátky, ale už to nejde. Nebo jinak, už to neumím.

A pak mi došlo, jak lichý může být optikou tohodle jevu tvrzení "viděl jsem to na vlastní oči".

Komentáře

Oblíbené příspěvky