We are photons released from a dying star

Jsem unavenej jak pes. Za tenhle tejden jsem toho moc nenaspal. Mám hodně práce. I dneska. Ale novej Nick Cave poslouchanej najednou se skoro dalšíma 20 000 lidma v premiéře, tomu nešlo odolat. A tak jsem dal jeden soustředěnej poslech s lahví whisky a hrnkem čaje a teď, při práci už to poslouchám potřetí. Je 1:44.

Ghosteen je tak strašně intimní deska. Hypnotická, obnažující a křehká. S nádhernejma textama, s dalším přerodem Nicka do míst, který si zatím naživo úplně představit neumím (prostě rád mám to zvíře v něm) na tohle bych asi rád seděl.

Ale když zpívá We are photons released from a dying star a nebo že it´s a long way to find peace of mind a nebo že everybod´s losing someone tak mně to dojímá. Strašně moc. A obdivuju ho za tu otevřenost a upřímnost a sílu tohle dát dohromady.

Běhat s tou deskou nepůjde. Ale nocí s ní asi budu trávit dost.

na Deezeru je to tady:
http://www.deezer.com/album/110202222



Komentáře

Oblíbené příspěvky