A body chcete?

Nakupuju v Albertovi a ne, nejsem s ním spokojenej, ale jsem línej. Mám to nejblíž. Pár kroků od baráku. A jsem takovej ten spotřebitel, na kterýho platěj ty akce, kdy se za nákuzp sbíraj body a body se pak mění za něco, co chci.

Když to jsou hrnce, kempingovací věci nebo nože, tak mne to nezajímá. Ale když se začnou rozdávat knížky, plyšáci nebo lego, tak na to slyším.

A nemám to tak sám. Protože když jsou nože, pokladní rozdávají bodů kvanta. Když je lego, nedávají je. Vůbec. A tak se o ně musí člověk doprošovat.

Dáte mi ty body?
Já myslela, že je nechcete.
Chci
Tak tady ho máte.
Ještě za platbu kartou.
Vy jste platil kartou? (jaký překvapení) O ten si musíte říct. To já nevím kdo čím platí. (?!?!)
Vždyť si o něj říkám.
No tak tady ho máte, abyste se nezbláznil.

Takhle je to pokaždý. Znovu a znovu a člověk má vždycky na konci pocit, že je pitomec a divnej, protože chce nějaký směšný body.

Komentáře

Oblíbené příspěvky