Absolutní dusno

Ve škole u jednoho z kluků se řeší učitelskej spor. Dvě učitelky se rozhádaly a já ani pořádně nevím proč. Lidi se často hádají bez objektivního nebo významnýho důvodu. Tady je ale blbý, že jsou to učitelky, že je to ve škole a že jsou do toho zatahováni rodiče i děti.

Nechci řešit nebo hodnotit důvody, nechci se přiklánět na žádnou stranu. Nebyl jsem u toho. Nic o tom nevím. Jen to, že takové dusno, když byly na třídní schůzce ve stejné třídě jsem dlouho nezažil a to, že jedna dala jako reakci na věc výpověď ke konci roku.

Co ale vím je to, jak najednou začaly chodit maily, vtahující nás do tý špinavý hry, to jak je dětem o výuce vysvětlováno, že já jsem ta správná, to že to pak na třídní schůzce od paní učitelky schytala škola, ředitelka, druhá učitelka, celej svět.

A i když vůbec nevím, kdo je v právu a spíš odhaduju, že bude chyba na obou stranách, stejně mne překvapuje jak zoufale zoufalí lidi ty problémy řeší. Jak nemají nějakou záklopku, autocenzuru, schopnost mlčet nebo tak něco.

V tomhle to bylo hodně poučný.

A taky v tom, že školství by fakt potřebovalo dobře placený nevyhořelý učitele.

Komentáře

Oblíbené příspěvky