Hlasovat o pravdě nejde

V den demonstrace na Letný, kde zas statisíce lidí slušně a korektně řekli, že jako Andreji, Miloši, pozor, jestli překročíte určitý hranice, tak my taky přitvrdíme, jsem si vzpomněl na tohle:

Nejde hlasovat o pravdě.

Jenže tihle dva pánové a jejich další lidé nás k něčemu takovýmu tlačí. Já jsem tu byl svobodně zvolenej, všichni věděli jakej mám majetek a co jsem dělal v minulosti a u STB jsem nikdy nebyl, říká Babiš a dodává, vyhrál jsem tři soudy, vyhraju i další. A lže.

Žádný soudy nevyhrál. Žejo.

A stejně tak Zeman, kterej se k prezidentování dostal jen proto, že hrál nefér, lhal a podváděl.

A btw. i takovej Hitler se k moci dostal demokraticky, tím, že zblbnul dost lidí a ti ho volili.

Jak by ale měly fungovat samočistící mechanismy, který by nás zbavovaly Hitlerů, Babišů, Zemanů a jiných? Jak by měly jít tyhle metody proti demokratockejm principům? Měl by platit jen hlas "poučenýho voliče", kterej si fakt uvědomuje koho volí?

A jak naučit druhou stranu, že o pravdě se prostě nedá hlasovat? Protože pravda je. Akorát, že jí často leckdo zpochybňuje, upravuje si jí pro sebe, znásilňuje jí a překrucuje.

Komentáře

Oblíbené příspěvky