Nekoupím si to

Teď jsem si na to po mnoha letech vzpomněl a rád to nabídnu dál jako hezkej nerealizovanej koncept. Koncept nekoupím si to testovanej zatím sám na sobě.

Ta marketingovo reklamně konzumní doba nás dost ovlivňuje. I mne. A přiznávám si to. Často se objeví akce na něco co nutně nepotřebuju a mohlo by se to hodit, uvidím triko který je hezký, ale trik mám plnou skříň a já si to stejně koupím. I když nemusím. A nepotřebuju. Běžecký boty už jsem za poslední rok taky málem asi pětkrát koupil a to mi ty co mám stačí a vydrží aspoň ještě do jara. A to bylo jen pár příkladů.

No a mně napad koncept - nekoupím si to.

Uzavřít tu kapitolu toho konkrétního zboží, trika, bot, mobilu, repráku prostě tím, že vezmu ty peníze, co to stojí, dám je stranou a tím to jakoby koupim, ale mentálně se přenesu za to, že to nekupuju.

To na stranu, kam peníze uložím může být spoření, charita, kombinace obojího.

A to, že to mentální přepnutí a rozhodnutí a vydání peněz funguje, jsem testoval sám na sobě a třeba nejsilnější místo, kde se to projevilo bylo triko Nicka Cavea. Krásný, moc se mi líbilo a ty vole, na věcech od Nicka se nepřemejšlí, žejo. A přesto tím, že jsem nekoupil a peníze poslal tenkrát tuším Člověku v tísni jsem si vnitřně srovnal, ne, tohle triko nebude a vlastně jsem byl spokojenej.

K tomuhle by se dala udělat krásná appka nebo webovka. Dá se k tomu udělat fotka nebo nahrát krátký selfie video - nekoupil jsem si tuhle věc a peníze jsem dal radši jinam by mohlo fungovat trochu virálně. Dalo by se to různě propojovat, mohlo by to fungovat na spoření, produktově si umím představit moře rovin pro bankovnictví, e-commerce, charitu.

Ale nemám na to čas. Koncept jsem vymyslel už před čtyřmi lety. Možná dřív. Tak jestli někdo chcete, vezměte si to. A dotáhněte to.

Komentáře

Oblíbené příspěvky