Proč musela naschvál provést něco takového

Ženský jsou jiný než chlapi a chlapi jsou jiný než ženský. To je jasný. Sice se často ledacos překrejvá a stírá, ale určitý archetypy chování zůstávaj. A na vždycky a ne u všech.

Dost často se dostávám do situace, že neúmyslně, nevědomky, z nedostatku času, z nějakejch měkkejch důvodů něco neudělám. Opomenu. Nechám vyhnít. A jako reakce dostávám odpověď, když ty tohle tak já schválně udělám něco jinýho.

Což zase není vlastní mně. Do oka za oko a zubu za zub já skoro nikdy nepadám. Protože mne to prostě není vlastní. Nechci. Nic víc v tom není.

A teď mne Murakami potěšil, když popisuje to samý. On se zdržel přes noc u kolegyně, která to potřebovala. Nešlo o sex, jen o podporu. On zalhal ženě protože se bál říct byl jsem přes noc u kolegyně. Ona přišla na to, kde byl. On řek ale sex v tom fakt nebyl. A ona řekla - tak já ti teda věřím, ale jednou ti to udělám taky.


Komentáře

Oblíbené příspěvky