Hlásit se to musí

Nemám rád revizory, udavače, donašeče. Nemohl bych to dělat. Nikdy jsem na nikoho nezavolal policajty, kromě odtahu jednoho auta, který bylo zaparkovaný tak blbě, že mne blokovalo a já fakt nemohl odjet.

Ale.

Jsem ten většinou poctivej člověk. Jo, v autě jezdím někdy rychlejc a někdy blbě parkuju, asi i nějak jinak někdy poruším nějakej zákon nebo vyhlášku, ale to teď není podstatný. Snažím se přemejšlet, neškodit, neomezovat druhé.

No a tramvajenku, tu si kupuju celej život pořád a pravidelně a ten revizor mne vlastně chrání. Protože kdyby nebyl, tak za chvíli za MHD neplatí nikdo.

Včera se zase řešilo, jak nějací hnusbní udavači volají na policii, že lidi v Bohnicích špatně parkujou. Že jsou auta rozesetá po chodníkách a ve druhejch řadách silnic. A já jsem za toho udavače vlastně rád.

Lidé tady moc nepřemýšlí. Mají pocit, že jejich základní právo je zaparkovat hned před barákem. Jo, Bohnice jsou přeplněné, ale v okruhu stovek metrů se vždycky najde místo, kde lze auto nechat a nikomu nepřekáží, dokonce to ani není v rozporu s vyhláškou. A místo toho tady stojí auta tak, že když tu nedávno hořelo, hasiči nemohli projet, máma s kočárkem se nevejdou na chodník a musejí jet po silnici.

Jo. Nemám rád revizory, udavače, donašeče. Ale někdy jsem rád, že tu jsou.

Komentáře

Oblíbené příspěvky