Měl by se zlepšit v matematice

V pátek byl v práci Jirka Charvát. Ten člověk, co vykouřil žábu. Jirku mám rád, mám jeho knížku, občas si od něj něco poslechnu.

Na svůj standup vybral takovou tu svou klasiku. Škola, vzdělávání, smysl života, smysl vánoc. A tak.

A kromě toho, že jsem se bavil, jsem i rád přemejšlel a ukládal si některý věci někam hloub. Třeba to o našem vzdělávacím systému.

Jak člověk přijde na schůzku a učitel říká - váš syn by se měl věnovat matematice. Jo? Je v ní dobrej? Ne, naopak, vůbec mu nejde.

To je ve zkratce tak krásně řečený, o co jde v našem školství. Jak se besnaží rozvíjet talent a přirozený vlohy žáků a studentů, ale jak se pořád jen sbaží všechny normalizovat. Vychovat armádu stejně průměrnejch lidí.

Jsem zvědav, jestli to někdy někdo změní. Moc tomu v dohledný době nevěřím.

Komentáře

Oblíbené příspěvky