Setkání

V poslední době jsem měl štěstí na několik fajn setkání s fajn lidmi. Lidmi, který jsem neznal, oni neznali mne, ale po chvíli jsem cejtil, jak pěkně jsme napojení, jak si máme co říct a jak mne to naplňuje. A zároveň věřím, že to bylo vzájemný.

A ať už šlo o jakákoliv témata, a že jich bylo, hudba, psaní, Ransome nebo paleontologie, bylo hezký se k těm věcem, který už jsem měl třeba i delší dobu někde uložený v zaprášený přihrádce svejch vzpomínek znovu vytáhnout. A porovnávat je s podobnými zážitky těch druhých a objevovat, že jsou věci, které na člověka třeba působily ve své době stejně. Sice izolovaně, ale to propojení tu existovalo.

A přesně tohle jsem si uvědomoval tenkrát, když jsem poprvý slyšel Obří broskev. Poslouchal jsem ty texty a hudbu a říkal si, tyjo, jak je možný, že mi tenhle človcěk tolik rozumí, i když mne nezná. A později mi došlo, že jsme měli taky řadu zážitků, zkušeností, věcí který nás formovaly, přístupu, kterej jsme k tomu měli, podobnejch.

Je hezký se setkávat a bavit s lidmi, s kterejma jsme se setkávali takhle nepřímo i někdy v minulosti.

Komentáře

Oblíbené příspěvky