Den zemské rotace

Oběd se dneska nepovedl. Šel jsem do Karlínské pivnice na smažák. Hospoda byla plná, což by ale nemělo vadit. Stůl jsme měli. Nejdřív jsme dlouho čekali na obsluhu a to nás mělo varovat. Ale nevarovalo.

Vybrali jsme jídla a začali čekat. A fakt jim to nešlo. Neodsejpalo to, trvalo to a když po čtyřiceti minutách ani nepřinesli polívku, ale jiný minimálně dva stoly, který přišly po nás, už jedly, odešli jsme. Za půl hodiny jsem měl pohovor s designérkou a chtěl jsem se před tím najíst.

Udělal jsem si v práci tousty a čekal na tu ženu, ale nepřišla. Což jsem tak nějak tušil, když měla 5 minut zpoždění. A tak jsem zas chvíli čekal. Ale už ne tak dlouho.

Možná je to tím, že je dnes den zemské rotace který připomíná Foucaulta, který před mnoha lety, v roce 1851 demonstroval, jak se země otáčí svým slavným Foucaultovým kyvadlem.

A tak jsem po práci přišel domů a pustil si Rotaci. Od Znouze. Dlouho jsem jí neslyšel, ale před pár dny jsem ji zpíval Alici na dobrou noc. Což vedlo k legrační situaci, když se tam zpívá "pravda a lež", tak to Alice chápala tak, že má ležet.

Život a smrt, to vše jsou různé, strany jedné mince a ty máš možnost volby. Možná že to čekání bylo jen proto, abych se podíval co je dneska za den (protože to byla ta motivace, jestli není nějakej waiting day) a to mne pak dovedlo sem. K tomu neúprosnému zákonu této doby.


Komentáře

Oblíbené příspěvky