Do síně slávy volte XXX

Jsem akademikem populární hudby (nebo jak se ta věc přesně jmenuje). Prostě jeden z těch lidí, kteří jednou za rok nominuje a hlasuje, kdo dostane Anděla a je to poměrně legrační záležitost. Protože můj vkus a cit a to, co si o muzice myslím, má pramalý a většinou nulový průnik s tím, co je vůbec nominované, natož s tím, co nakonec vyhraje. A taky jsem člen tý party lidí, co hlasuje o Apollu, jednou jsem byl dokonce v tý úzký porotě.

Právě teď se zase hlasuje. V prvním kole, posílají se nominace. Myslím do Andělů, Apollo už je nanominovaný. A začínají se objevovat různá doporučení. Zatím jsem zaznamenal dvě. Michal Pekárek tlačí (na facebooku) do síně slávy Jiřího Černého a Ondřej Fencl (od toho přišel mail) Luboše Pospíšila. A když píšu tlačí, myslím to pozitivně. Prostě jen upozorňujou, mile a nevtíravě na to, že by si to tito pánová asi zasloužili.

A fakt že zasloužili. Obou dvou si vážím, oba jsou skvělí, oběma bych to rád dal. Opravdu.

Jenže ten mail a ten FB post působí bohužel úplně naopak. Mám pocit, že jsem ovlivňovanej, mám pocit manipulace a to nemám rád. Takže jde vlastně o kontraproduktivní věc. Aspoň u mne, na mne mne to fakt odrazuje.

Je to podobný, jako když před lety obesílal tuším, že manažer skupiny Zrní všechny porotce Apolla a nabádal je - Zrní je skvělý, dejte jim hlas. A jestli se neplatu, nedostali se ani mezi nominované právě proto, že to bylo minimálně části obeslaných lidí nepříjemné.

Jsem zvědav, kdo se do tý síně slávy letos dostane. Zasloužil by si to třeba taky úplně stejně nebo možná víc třeba XXX nebo YYY a nebo ZZZ. Jo, mám tři další siklný a velký jména. Ale psát je sem nebudu. Právě proto, aby se každej rozhodoval bez nápovědy. Sám za sebe.


Komentáře

Oblíbené příspěvky