Hlava děravá

Docela dost zapomínám. Různý věci, někdy důležitý, někdy blbosti. Ale je toho dost. Chvíli jsem se podezíral, že je to tím, že vytěsňuju nepodstatný věci. Že když zapomenu, tak to pro mne nebylo důležitý. To by dávalo smysl.

Dneska jsem si udělal hudební den s Grindermanem. Poslouchal jsem všechny singly, který vyšly k druhý desce. Tedy desky z roku 2010. Necelejch deset let zpátky. To je jak včera.

A překvapilo mne u toho skoro všechno. Jak ty desky vypadají, že jde o barevný vinyly, že je u nich někdy plakát a tyjo, že mám setlist z Colours Of Ostrava. A jen tak btw. nepamatoval jsem si ani na některou tu muziku.

A jako jo, je toho hodně. Nicméně Grinderman 2 pro mne byla deska roku. 10/10 jsem jí tenkrát dal a byl jsem absolutně uchvácenej. To není o tom, že bych to chtěl vytěsnit. Že by mne to nezajímalo. To je prostě prachsprostý zapomenutá něčeho, co mne nabíjí a dodává anergii a dělá radost.

A tohle zjištění přineslo dvě obavy.

Zapomínám i na fakt důležitý věci a skutečnosti a ty věci, co si je pamatuju se dost možná staly jinak. Dost možná jsem si je přebájil a přesnil a jak co bylo v minulosti už vědět nebudu. Nikdy.

A pak ještě jedna věc. Vůbec nemá smysl se zabývat věcma, který mne nazajímají a nic mi nedávají, protože to vytěsním zřejmě velmi rychle. Což mne nutí si ve všem, co dělám, najít radost a smysl a touhu to dělat. Fakt vážně a naplno. Protože jinak, to nemá smysl vůbec řešit.

Nutno upřesnit, že to píšu v půl druhý v noci, tři panáky nějaký třeboňský lázeňský Aubertovky z blat v sobě. Možná na ty svý úvahy zapomenu, než se probudím. Možná vůbec nejsou podstatný. Dobrou noc.


Komentáře

Oblíbené příspěvky