Hra na vegana

Je to legrační. Zapomněl jsem na takovou tu poučku že je dobrý zkusit každej den něco, co bych normálně nedělal, protože to obarví život a přinese do něj nové obzory a světy. A tak jsem začal jíst zeleninu. A jako bejt vegan.

V práci jsem byl o rajčatech a jablkách, domu jsem na vačeři koupil žampiony, brokolici, salát, rajčata, mrkev a papriku. Alice, když to viděla, řekla, že máme k večeři houby s mechem.

A jako hezkej most k tomu, proč to dělám je fakt, že i Nick Cave je vegan. A existuje veganská kuchařka Nicka Cavea, kterou ale nemám důvod si pořizovat.

A ne, nechci přestat jíst maso a další živočišný věci, nemám k tomu žádnej důvod. Jen mně to zatím baví a možná i to, že to dělat nechci mi to dělá tu hru přitažlivější. A taky to, že je to něco, co ke mně vůbec nepasuje. A to mne vždycky bavilo. Dělat něco, co se nečeká. Něco fakt divnýho. Třeba jít na koncert tý divný Charli XCX.

Ale to jsem odbočil. Teď jsem hodinovej vegan a myslím, že s tím zítra přestanu, možná si pro tu hru ještě vezmu do práce zeleninu. V každém případě mi to ukázalo novej zajímavej svět. Teď zas můžu zkusit něco dalšího. Divnýho, Co bych normálně neudělal.




Komentáře

Oblíbené příspěvky