Rád podporuju svý umělce

Rád podporuju svý umělce. Rád platím za jejich vinyly a cédéčka a knihy a koncerty a ledacos dalšího. Jejich dílo mne povznáší a dodává mi sílu a radost a energii a vyvolává v těle řadu chemickejch reakcí. Potřebnejch a příjemnejch reakcí. A tak sobecky chci, aby s tím nepřestali. Aby to dělali dál stejně dobře. A tak fakt rád podporuju tu Kittchena, Cavea, Cermaquea, Květy, Lenku Dusilovou, Micka Harveyho, ....  je jich hodně.

A je mi fakt úplně jedno, co s těma penězma, který se k nim z těch mejch dostanu udělaj. Jestli je použijou na studium, drogy, rozpočet domácnosti nebo prohrajou v hazardu. Věřím jim, že prostě tohle potřebujou udělat, potřebujou to pro svůj život, aby zas mohli něco, co ve mně bude vyvolávat ty chemický reakce, vytvořit.

Jedním z těch, koho podporuju, jak můžu, je Nick Cave s Warrenem Ellisem. To je známá věc. A dneska mne potěšili touhle zprávou. Jsou to frajeři. A vlastně jima můžou bejt i díky mně.

Our thoughts and prayers are with all of those affected by the fires destroying our beloved Australia. We are pledging $500,000 to some of the many organisations carrying out selfless and courageous work aiding and supporting communities and wildlife who have been hit by this overwhelming devastation. We urge everyone to do whatever they can to help. With love to Australia, Nick Cave, Warren Ellis and families.


Komentáře

Oblíbené příspěvky