Alexander Hacke a Danielle de Picciotto

Tomáš Turek říkal - The Current je to nej co kdy udělali. Teď jim to sedlo strašně dobře. A já nevím. Což může vypadat, jako by se mi ta deska, kterou jsem si včera na koncertě koupil a kterou mi oba podepsali a teď jí poslouchám, nelíbila.

Alexandera znám dlouho. Z Einstürzende Neubauten. A když v roce 2011 vydali s Danielle Hitman´s Heel, byl jsem fakt hodně nadšenej. Ta deska je krásně pestrá, a hodně přístupná a vlastně plná hitů (v rámci svýho žánru).

A pak vyšla Menetekel a ta byla zase síla. Mnohem víc artu a mnohem komplikovanější, ale nádherný. A těžko říct, jestli ji mám radši, protože je to hodně, hodně jiný.

A teď The Current je zase posun do jinejch světů, ještě víc experimentální, což u téhle dvojice není nic nového, když si vzpomenu na všechny ty legrácky, co dělal Alexander v rámci Musterhaus série s ENkama, třeba. A je to krásná deska, ale rozhodně bych neřekl nejlepší. Spíš zase silná a sakra naléhavá. Aktuální. S hodně silným sdělením a skvělejma textama.

I am a drop let me be a river, I am a river let me be an ocean
I am a seed let me be a blossom, I am a blossom help me be a tree
I am a stone help me be a mountain, I am a mountain help me hold the earth

Ale je fakt, že naživo jsou ještě víc sehraní. Mnohem víc všechno zapadá a funguje a je obrovská radost je zažít v tak malým prostoru, jako je Kaštan. Včerejší koncert (btw. první koncert šňůry k aktuální desce) byl nezapomenutelnej. Nádhernej. A tak jsem fotil jak o život a taky jsem trochu nahrával. Víc níž.

































Komentáře

Oblíbené příspěvky