Pestrost nebo specializace

Na musicserveru jsme jako každoročně konečně vydali výroční anketu toho nejlepšího, co se loni vydalo u nás i ve světě. A i když je to rok od roku divnější, vadí mi to čím dál tím míň.

Tahle anketa totiž krásně ukazuje to, jak divně nesourodá skupina lidí (jo, hodně říznutá do popu) musicserver je. A jak nám často chybí soudnost (protože se nahoru dostávají věci, který tam fakt nemají co dělat) a nebo proto, že i třeba já jsem si poslal svých 40 zahraničních top desek a to i přesto, že z toho co se nakonec dostalo do TOP 10 jsem slyšel jen jednu desku.

Musicserver píše o všem a o ničem a nemá ksicht. Je pro všechny a pro nikoho. Což je poměrně zajímavý prokletí toho, v čem se často octnu. Dělám produkt pro všechny.

A často třeba závidím tomu Fullmoonu jak jsou všichni na jedný vlně, když ho čtu, souzním skoro vždycky. Na druhou stranu ta pestrost a nevyhraněnost je inspirativní a má taky hodně do sebe. A ta moje nerozhodnost mi neumí pomoct rozhodnout se, jak s pestrostí a vyhraněností skloubit život.

A jen pod čarou, tady jsou ty věci, který jsem do ankety na musicserveru psal já:
Cermaque, Bon Iver, Leonard Cohen, Vladimír Mišík, Nick Cave

A jo, mě tam být ode mně ještě tip na desku Kim Gordon, která se trestuhodně do TOP 40 nedostala, ale nezvlád jsem to napsat. Tak aspoň obal desky sem ;-)



Komentáře

Oblíbené příspěvky