Mám rád těšení

Mám rád těšení. Na koncert, na novou knížku, na dovolenou nebo vlastně na cokoliv. To těšení přidává tejemno, dává prostor fantazii a je milý a pozitivní. Těším se, protože to bude skvělý. Nádherný a milý. Těším se, protože to nemůže dopadnout špatně. Možná proto, že jsem optimista a možná to má někdo jinak. Ale já to mám takhle. A jo, z těšení se dá žít dlouho.

Vedle toho je každodenní těšení. Protože každej den se dějou věci, který tě můžou nakopnout. Můžu se těšit na konec školy, na oběd, na setkání s někým, na koncert, ale klidně na zprávy v televizi nebo na to, že se hezky vyspím. A je dobrý si to dopředu uvědomit. Na co já se vlastně dneska těším. Abych si to užil a neprokoučoval to. Abych věděl, že je ten život fakt krásnej, když na to přes nějaký mizérie třeba zapomínám.

Úplně nejvíc mne ale baví, když ti někdo řekne "Budu se těšit". Protože když se na něco těší někdo druhej i ty, je to těšení společný a umocněný. Což u fantazie, která je mnohorozměrná znamená obrovsou sílu.



Komentáře

Oblíbené příspěvky