Tatabojs v Českým lvu

Koukal jsem na Českýho lva a bavilo mne to. Na vyhlašování cen o něčem, čemu vlastně nerozumím a nic o tom nevím (neviděl jsem ani jeden z těch filmů - kromě seriálů a televizních a tam jsem to přál Skáze Dejvického a Nonstop lahůdkám) to docela odsejpalo a fungovalo. A zajímalo mne, jak to dopadne.

A strašně moc mne bavili Tatabojs. Byl to geniální nápad, je tam vzít a nechat je obsloužit veškerou hudební složku. Smál jsem se, když u předávání cen za vedlejší roli hráli refrén "není malých rokenrolí" třeba.

A vlastně jsem se těšil a beru to jako promarněnou šanci že se nestalo, že někam zakomponujou i "Kus vody", když to sponzoruje ta Magnezie.

Podejte mi kus vody
a já odpluju dál
vlna mě tlačí
už nevím kde jsem stál

btw. mojí  moc oblíbenou písničku z podle mne nejlepší desky Tatabojs, která je ale nedostupná a bohužel polozapomenutá, stálo by za to, udělat reedici, na vinylu ideálně


Komentáře

Oblíbené příspěvky