Co by se stalo kdyby...

Nestíhám číst blogy a časopisy. Takže až dnes jsem otevřel Fulmoon s Beatles na obálce a nalistoval stránku, kterou mám nejradši, takový ty muzikantský blogy, který píše Martin Kyšperský a Jakub König a Jiří Imlauf a další.

A tak najednou zjišťuju, že jsem jako dítě ujížděl na stejný "Co by se stalo kdyby..." od Daisy Mrázkové jako Jakub a to prostě nemůže bejt náhoda.

Vlastně mám pocit, že i Toy Box jakoby se k ní ve svý tvorbě hlásila.

"Co by se stalo kdyby..." jsem četl asi tolikrát, kolikrát jsem slyšel Zvíře jménem Podzim. Ta kniha je skvělá, rozvíjí fantazii, je hravá a možná i díky ní se v těch představovanejch světech pohybuju rád a dobře. Většinu těch "kdyby" jsem chtěl zažít taky, představoval jsem si, co bych všechno udělal a u jedný dvoustrany jsem, trávil desítky minut dopňováním svých pokračování toho, co by se stalo, kdybych musel sám bydlet v hlubokém lese.

A pak mám ještě jednu knížku od týhle skvělý výtvarnice a spisovatelky. Jmenuje se Neplač muchomůrko, má podtitul malá knížka o velkých věcech a tu jsem čet taky mockrát. I když je taková víc holčičí, ale zase, rozvíjela fantazii a já si v ní hledal krásný a jenom svý světy.


Komentáře

Oblíbené příspěvky