The Good Son

Před třiceti lety vyšla strašně důležitá deska The Good Son od The Bad Seeds. Připomněl mi to Jindra Šídlo. Tak jsem si ji dal do sluchátek, poslouchal jsem jí po fakt strašně moc dlouhý době a vyběhl jsem s ní v uších na Patřín a Pražský hrad. Nakonec to bylo 10 km.

Když jsem si minulej rok kupoval startovné na všechny běhy od RunCzechu, myslel jsem, že teď budu po třech týdnech střídat půlmaratony a maratony a vůbec, že budu ve skvělý formě. Ale korona to zastavila a na běhání nebyl čas ani chuť.

A tak se to snažím napravit teď. A věnovat tomu trochu úsilí, abych v září a říjnu, v měsících, do kterých se musely narvat všechny závody, takže poběžím aspoň 21 km každý víkend a jednou to bude 10 a 21 den po sobě, uběhl. Bude to těžký.

A tak mám za dva dny naběháno 21 km s čímž jsem spokojenej a jen jsem zvdav, jak dlouho mi to vydrží. Vím, že deset denně dlouhodobě neutáhnu. Ale 5 bych mohl. Aspoň pro první měsíc.

A pak se spolu s Nickem snažím pochopit toho The Good Son. Protože to může být klíč. Klíč dál.

Komentáře

Oblíbené příspěvky