Víla Análka

Shodou okolností je dnes apríl. Ale i kdyby nebyl, a byl třeba první máj, stejně by se to talkhle odehrálo. Ale s aprílem to do sebe zapadá líp.

Jsme měsíc na homeofficu a já pracuju ze svý pracovny. To už jsem tu několikrát psal. A v pracovně mi visí krásnej obraz od Jakuba Königa, kterej se jmenuje "Lonely Anal Witch". Jo, je to trochu provokativní plátno a je nepřehlédnutelný.

A tak se stalo tématem interních facebookových postů a tak. Je potřeba se uvolnit v tý napjatý atmosféře a proč ne u týhle Víly Análky.

Uvolňovat se atmosféru a stmelovat kolektiv se snaží i naše HR a vyzvalo nás, ať pošleme týmovou fotku z videokonference. To byla výzva.

A tak jsme včera vymysleli plán, že se vyfotíme u bílý zdi a pokusíme se učesat a tvářit a prostě být co nejpodobnější tý divoký holce. A náš skvělej designér, takovej někdo jako TMBK nám tam na pozadí přidá ten obraz. Jako že ho máme všichni.

A když dnes začal Tom posílat ty dílčí fotky, myslel jsem, že spadnu z gauče, protože ten výsledek je hrozně dobrej. Jsem nadšen, tým se ještě víc semknul a prostě si potvrdil, že v tom jedem spolu a docela na podobný notě. A že si umíme dělat legraci sami ze sebe.


Komentáře

  1. Představil jsem si, jakou reakci by tohle vyvolalo, kdyby to zinscenoval externí konzultant prodaný do finanční instituce :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivane, a teď už to jen udělat a zjistit, jak moc ses ve své představě trefil.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky