Čtyři ruce

Zase jsem si po dloihý době našel aspoň chvilku na čtení a dostal jsem se k povídce od Bukowskiho. Přesně v těch mantinelech, jak on má. Sex, chlast, oplzlosti a tak. Nic novýho. Skoro.

Ta nová věc byl člověk, kterýho popisoval. Měl totiž čtyři ruce. A on to tam popisuje jako velmi dobrou a zajímavou věc pro sex, protože dvěma rukama objímá a hladí po hlavě a ty další dvě už stahujou kalhotky.

Tak jsem si to představil a přišlo mi to strašně šikovný. Jak by další pár rukou umožnil krásnej multitasking. Můžu pracovat a u toho se krmit. Můžu psát povídku a hned k ní dělat ilustrace. Můžu hrát na kytaru a sám se u toho nahrávat na video. Nebo můžu sám hrát na klavír skladby pro čtyři ruce.

Čtyři ruce. Krásný téma. To možná někde zpracuju.

A vzpomněl jsem si při tom i na Kruana a Bugy (nebo jak se ten čtyřrukej kmen jmenoval) a na čtyřrukou bohyni Kálí. Představitelku chaosu, boje, zmaru a smrti.




Komentáře

Oblíbené příspěvky