Dvojitej smažák

Den blbec. Hodně práce, hodně nesrovnalostí, komunikačních nedokonalostí, pár věcí se nepovedlo. Neporozumění a třenic napříč různejma lidma a tak.

A ne, nechci k tomu psát víc, proto jsem takhle nekonkrétní. Pro nastavení nálady to stačí. Doufám. Prostě něco jako kdybych napsal:

Ten den neměl H. vůbec vylejzat z postele. Už to, že se vzbudil byla chyba. A on to tušil. Hned když si oblíkal ponožky, z kterejch se vyklubal ven palec. Pak taky, když si čistil zuby a ve spěchu si dloubnul bolestivě do dásně. Už takhle po ránu začal plivat krev a v průběhu dne se to stupňovalo ...

Ale pak najednou uprostřed porady přijde zpráva, jestli jsem schopnej odběhnout pryč, že mi někdo zavolá a tak jsem napnutej a čekám a v takovým případě jsem schopnej odběhnout kdykoliv. Třeba z důležitý porady. To dá rozum.

A pak teda odbíhám a ti mí milí a skvělí a nejlepší kolegové mi sem poslali dvojitej smažák. Výbornej. Jsem dojatej.

Mám je rád. Kolegy i smažáky.

Děkuju.

btw. nakonec to byl dnes dvojitej smažák, trojitý matéčko, Bad Seed Teevee a spousta práce. což nakonec není vůbec špatný, jak by se mohlo na začátku zdát




Komentáře

Oblíbené příspěvky