Migréna

Ta potvora chodí většinou, když to nečekám. Ale že je tofakt ona poznám bezpečně a už i dobře vím, jak na ní. 

Když jsem s tím byl před mnoha lety u doktora, tak jsem se po všech těch neurologickejch vyšetřeních dozvěděl, že mám "EEG typického migrenika" a že není co s tím dělat. Jen tlumit. Ibalgin, dokud zabírá. Kdyby ne, napsala mi doktorka nějakej jinej silnej lék, kterýmu už na jméno nepřijdu, ale nefungoval. Narozdíl od toho íbéčka.

V tý době jsem měl migrény tak dvakrát do měsíce. Dneska třeba už jen jednou za měsíc. Možná i míň často. 

Pak jednou na coloursech, když ta potvora přišla a já neměl ibalgin a zašel jsem k místním doktorům, tak se divili. Prášek mi nechtěli dát, musel jsem jim vysvětlovat: ne, nepil jsem. Jo, jsem tu jako fotograf, potřebuju se tý bolesti zbavit. Jo, fakt mne nijak neléčej, jen tím ibalginem. 

Prášek jsem dostal a taky doporučení, ať jdu za jiným doktorem, že tohle řešení je blbost. Ale i když jsem z vlastně široký doktorský rodiny, tyhle věci já dost zanedbávám a nechal jsem to plavat.

No a dnes ráno ta potvora zas přišla. Už brzy, před sedmou a silná a neúprosná. S tím nešlo jít pracovat, tak jsem duchpřítomně poslal mail, že budu ležet, dal si ibalgin a povedlo se mi tomu utéct spánkem. 

A už jsem v pohodě, po obědě jsem se stal použitelným. A ne, pointu to mít nebude. 

I když možná jo. Migréna je prej energie, nespokojenosti, zlosti a agrese. O tom budu přemejšlet.


Komentáře

Oblíbené příspěvky