Pokrok nezastavíš

I když jsem konzervativní člověk, jsou oblasti a odvětví, v kterejch jsem celkem pokrokovej. A tak jsem i já přešel na tramvajenku, kterou mám v mobilní aplikaci, jejíž jméno tu nebudu psát, protože mi strašně vadí a neleze mi přes pusu. Prostě se jmenuje tak, jak tramvajence říká pražská náplava a víc to komentovat nechci. To sem nepatří.

A jak tu aplikaci jak je rok dlouhej nepoužívám, tak se v rámci úspory místa tak jako napůl odinstalovala. Tak jak to appky na iOSu dělaj. 

Ale jak nechci zbytečně čerpat data, tak mám vypnutý data na aktualizace appek. To přece dá rozum. Aktualizuju, když jsem na wifině.

No a dneska jsem potkal revizora.

Vyndavám mobil, klikám na appku a už vidím problém. Říkám - aha, ono se to odinstalovalo, jak to dlouho nepoužívám.
On na to: to neznám, já mám kartičku, to přece má každej.
Tak muříkám ne, buď to mlžete mít na kartě nebo v mobilu. Oboje nejde.
On: aha, to jsem nevěděl.
Já: budete muset chvíli počkat, nejdřív musím dovolit instalovat appku na datech, pak ji nainstaluju, pak vám to ukážu.
On: tak to se na to vykašlete, nashledanou.

A vystoupil.

Pokrok nezastavíš.


Komentáře

Oblíbené příspěvky