Maitri dýchání

Byl jsem poprvé dýchat. A bylo to krásný.

Jakub mi to doporučoval už několik let. Zkus to, v mnoha věcech mi to pomohlo. Říkal. A řadu nových věcí mi to otevřelo. Doplňoval. Novejch dveří.

A tak jsem pln strachu z neznámýho, pln očekávání a pln mnoha dalších rozporuplných pocitů na jednodenní seminář vyrazil.

Maitri dýchání je něco jako holotropní dýchání, ale je obohacený o rituální prvky. Oltář, kruh, byliny, vůně, hudba. Spojí - v našem dnešním případě na jeden den skupinu lidí, kteří se částečně vidí úplně poprvé (Já třeba neznal nikoho). A i přes to se všichni absoultně otevřou, nebojí se jít do ničeho naplno a navzájem si obrovsky důvěřují, jsou absolutně upřímní. Už jen to je neuvěřitelnej zážitek. Takovej svět by se mi líbil.

No a pak, pomocí jistejch cvíků a meditace se člověk přenese do změněnýho stavu vědomí a v něm prožívá nepopsatelný věci. A vlastně se k tomu nic moc víc říct nedá. Snad jen, že pro mne i ostatní to byl ohromně silnej zážitek zcela nad rámec zážitků běžnejch. Ale osahat si to musí každej sám. Je to slovně nepředatelný.

Všem otevřenejm a úpřímnejm hlavám bych to doporučoval. Já sám v tom budu určitě pokračovat. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky