Megamigréna

To zas bylo.

Někdy kolem čtvrtý odpoledne, v práci, začla migréna, na kterou se nezapomíná. Jenom dojet domů, byla věc, na kterou jsem spotřeboval hodně sil. Vyčerpanej jsem doma lehnul, vzal si ibalgin, pak ještě jeden a pak jsem ležel třináct hodin. A spal jedenáct. To je fajn.

Ráno se mi ještě motala hlava a vůbec jsem byl celej den unavenej.

Ale nevím proč, nikdy jsem to neřešil, ale dneska jo, jsem si říkal, proč ta mrcha přišla. A hne dvylezlo několik teorií.

1. přišla chvilku potom, co jsem se v práci hrozně nepříjemně zakuckal a polodusil slunečnicovejma semínkama.
2. večer před tím jsem pil trochu whisky, ale víc než dvě decky to nebyly, tak to by snad vadit nemělo
3. potřebuju klid, kterej nemám
4. tejden jsem se nehejbal, jak jsem se vrátil z dovolený, jen sedím v práci

No a tak si to sem takhle píšu. Abych příště, až zas přijde a ona přijde, já ji znám, měl v paměti ty možný důvody, který jí přiváděj.

Komentáře

Oblíbené příspěvky