Hotel Agátka jen jako jedno velký nevšední dobrodružství

Minulý rok jsme byli ubytovaní na zámku Hostačov a bylo to nádherný. Všechno tam do sebe zapadalo a fungovalo, byl tam příjemnej personál, výborná kuchyně. Všem ten zámek od tý doby doporučuju.

A tak jsme letos zkusili něco podobně zámeckého. Hotel Agátka na Slovensku. A doporučovat bych ho mohl jen těm, kteří chtějí zažít nevšední pobyt plný podivuhodných překvapení. Tady naopak nefunguje vůbec nic.

Vlastně mne měla varovat už komunikace s recepcí. Měl jsem koupený otevřený voucher a ze třech mailů, kterými jsem rezervoval termín a upřesňoval počet osob dokázali reagovat jen na jeden. Když jsem pak při příjezdu na místě říkal - ale to jsem vám psal mailem, recepční otevřela schránku, našla můj nepřečtený mail a se slovy "tak to jsem nečetla, těch mailů je tu moc", naznačila, jak bude celý pobyt vypadat.

Ale nejdřív to vypadalo slibně. Na recepci jsou vylepené mraky ocenění od Trip Advisoru jako super ubytování a co já vím co všechno. Bohužel při lepším prohlídnutí si těch certifikátů člověk zjistí, že ty nejnovější jsou z roku 2015, kdy se hotel ještě jmenoval Kamila a zřejmě se o něj jeho majitelé i skvěle starali (trocha investigace mne pak dovedla k tomu, že hotel v té době vlastnila herečka Kamila Magálová a po složitém rozvodu o něj přišla a hotel byl prodán).


Certifikáty z Tripadvisoru na recepci


Dostali jsme pokoj číslo 310. Po příchodu do něj jsme hned zjistili, že hotel není úplně ve své čtyřhvězdičkové kondici. Vířívka na pokoji nevíří a na zdi je už zřejmě roky stará cedulka o tom, že je dočasně mimo provoz. V rohu stála květina, která uschla zřejmě ve stejné době, jako ta vířivka. Skříně děravé přinesené asi z jiných pokojů, nábytek v koupelně v rozkladu. O špinavých zdech, podlaze a spoustě dalších opotřebovanostech ani nemluvím.

Skříně mají v zadní stěně otvor


Když chceš fen, volej na recepci

Kytka suchá a mrtvá, stejně jako hotel

Skříňka v koupelně

skříňka v koupelně

Vířivka nevíří


Když se pak na recepci ptám, co ta vířivka a chci jiný pokoj tak bohužel, nejde to, prostě smůla. Ale protože výřivka nebyla slibovaná, není co dělat. Co ale slibované bylo je trezor a minibar na každém pokoji, což ale zrovna naše třistadesítka neměla (pokud teda minibar nebyl tak malý, že nebyl pouhým okem viditelný a jako trezor nebyla myšlená truhla, která tu stála).

Možná je ta truhla myšlená jako trezor


U večeře trochu natvrdlý číšník odmítá přinést nápojový lístek (na otázku co budeme pít a na mou prosbu o lístek) a snaží se vyjmenovat to, co si myslí, že bysme si dali, OK, vyřešíme to kofolou a vineou a druhý den si lístek tedy přinesu sám. Pak přijde další WTF dne - číšník spolu s jídlem přinese informaci, že pokud máme auto v areálu, musíme ho přeparkovat, protože tu zítra bude soukromá akce. Trochu s ním diskutujeme spolu s dalšími hosty ze slovenska, ale je to marný, přeparkovat se musí a jsme na to ještě třikrát upozorněni dalšími dvěmi lidmi. S tím, že až budeme vyjíždět, máme si tu zábranu dát na stranu, ale pak ji zase hned dát na své místo.

Dáváme se do řeči s těmi slováky a zjišťujeme, že podobně, jako přeparkování za nimi včera přišli s tím, ať mezi 10 - 16 hodinou nepoužívají bazén, že tu mají nějaký dětský tábor nebo co. To se nás naštěstí netýkalo, my bazén použít už mohli.

Protože byla ve voucheru inzerovaná půjčovna kol, jdu se po přeparkování zeptat, jaká kola tu mají a co stojí půjčovné. Paní na recepci mne nejdřív upozorní, že musím přeparkovat a pak, když jí ubezpečím, že už jsem přeparkoval neví, co půjčení kola stojí, neví jaká kola tu mají, ale ví, že jich tu na celý hotel mají celkem dvě, čímž celou mou poptávku vyřešila. Potřebovali jsme jich víc.

Ve voucheru se taky psalo, že na hotelu je WIFI, což je pravda, bohužel se zapomněli zmínit o tom, že rychlost WIFI je (když tedy zrovna běží) 0,18 Mbit/s.



Největší WTF přichází večer, když napustíme vanu, která dřív bývala výřivkou. Jak voda nateče do trysek, tak z trysek vyteče fakt nechutnej bordel, že se člověk štítí se v tom vůbec koupat. Na recepci to reklamuju, recepční mne nejdřív okřikne, že jsem asi vířivku zapnul. Vysvětluju jí, že zapnout nejde, že nefunguje a tak slibuje, že tam pošle toho pána co to má na starost. Koupel druhý den vypadá stejně, bordel je zase vyplaven do vany a tak jí pak říkám - s tou vířivkou jste se na nás vykašlali. A jsem znovu podezírán z toho, že jsem vířivku zapnul, když jí ukážu video s bordelem, ani se neomluví a říká, že za své lidi ručí a že vířivku vyčistili. A že jsem první, kdo si na to stěžoval. Zřejmě proto, že jsem jediný, kdo se chtěl koupat.
Takovejhle hnus a bordel se na nás vyvalil opakovaně z trysek vany. Recepční video viděla, podívat se na vlastní oči nechtěla. Neomluvila se. Prý je to v pořádku.


No a to, že snídaně jsou spíš málo pestré, obsluha nevšímavá a trvá jí dlouho, než doplní zásoby, už je škoda mluvit. Naprosto to neodpovídá čtyřem hvězdám, kterými se hotel pyšní.

V jídelně trochu podivné fotky na zdi

Ne úplně pestrá snídaně


Obecně je v hotelu chaos, vypadá to, jako by ho neřídil nikdo a všichni najednou, každej si tam tak jako nekoordinovaně dělá svoje věci a kromě jedné servírky jsou všichni i dost nepříjemní. Nemilí. 

Poslední tečkou, která to celé uzavírá je chyba na účtu, kde se nám snaží naúčtovat jídlo navíc. To vzniklo tak, že jsme měli objednaný pobyt pro 5 lidí. Nakonec jsme jeli jen 4, tak jsem si po řízku dal ještě jednu večeři. Ale jak si tu nikdo nepředává informace tak jen jedna žena věděla, že máme polopenzí 5, ale do restaurace se tahle informace nedostala.

Takže na závěr doporučení: nejezděte sem. Fakt ne. Nestojí to za to.


Komentáře

Oblíbené příspěvky