Objevitel

Dvě a půl hodiny jsem při práci na sahradě, dělám pro Alici domeček, poslouchal tenhle podcast od Brain We Are. A když jsem si sem chtěl cokoliv z toho vypíchnout, zjistil jsem, že je toho tolik a že vůbec nevím, odkud začít, že radši nic vypichovat nebudu.

Snad jen to, že mi ten díl hodně sedl. A asi hlavně proto, že mi z 80 % neříkají nic nového (pokud odmyslím jejich racionální a vědecký argumenty). A tak to mám rád.

Kdybych si to, o čem se tady mluví hlídal a dodržoval a pracoval na tom, tak jsem dnes mnohem dál. Což ale není podstatný. Podstatný je, že si mne to teď našlo a já se vědomě někam posouvám.

Aby člověk zjistil, co opravdu chce, je potřeba toho objevit co nejvíc. A tak se teď posouvám do role objevitele. Což je hezkej krok po té mé předchozí, kdy jsem se cítil hledačem. Vlastně to přirozeně na sebe navazuje.

A jo, trvá to dvě a půl hodiny, ale za poslech to stojí, doporučuju.

Komentáře

Oblíbené příspěvky