Svatba

 Po mnoha a mnoha letech jsem byl na svatbě. Faktpo mnoha a mnoha. Takže jsem byl překvapenej. Jak nenucený a netradiční to může být událost, jak to může krásně fungovat na zahradě, jak hezky si to pak všichni dokážou užít.

A tak kromě radosti z Magdy a Ládi jsem byl fakt na každým kroku něčím mile překvapenej. Třeba že:

  • i cimbálovka nemusí hrát jen lidovky ale střihne si soundtrack ke Kmotrovi, večerníčkový melodie, Přátele zelenýho údolí a co já vím co všechno a mně to baví, protože to má ducha a osobitost
  • harfenistka co při obřadu hraje mimo jiné Beatles je silná emotivní záležitost
  • užil jsem si krátký divadelní představení, bavilo mne to a já se bavil
  • po půl minutě trapnýho pocitu ze slam poetry na ženicha a nevěstu (to je můj problém) jsem snad dostatečně rychle pochipil, že ta holka je fakt dobrá a z trapnost se proměnila v radost, tak to imho v tomhle žánru má být
  • neuvěřitelně dobrý jídlo tu měli
  • popovídal jsem si se spoustou lidí a se spoustou, se kterou jsem chtěl, jsem to nestih
  • a to celý asi deset hodin bez alkoholu a vůbec mi nechyběl

Krásný to bylo. Jsem rád, že jsem tam mohl být.



Komentáře

Oblíbené příspěvky