Dvojníci

Mám několik darů. Třeba přitahuju chyby a problémy a pokud se má něco rozbít nebo nefungovat, stane se to mně a týká se to i webů. Pokud existuje jedna kombinace kliknutí, nastavení nebo používání nějaké stránky, která nefunguje nebo není ošetřená, já tuto kombinaci obvykle použiju jako první. Pro testery ideální dar.

Ale o tom psát nechci. Často se dívám na lidi a vidím v nich jejich protějšky. Jejich spřízněný duše, jejich dvojníky.

Když jsem byl menší, zjevovaly se mi zvířata. Koukal jsem se upřeně na lidi a po chvíli jsem viděl zajíce, tygra, slepici. Fakt viděl, člověk se rozmazal a jasně se promítnula jeho zvířecí bytost.

Teď hodně vidím dvojníky. Herecký nebo celebritální protějšky některejch svejch kolegů.

Takže Renča je Vanda Hybnerová
Katka je Nela Boudová
Johana je Laďka Kozderková

Nevím, co to znamená. Nevím proč to tak je. Nevím jestli to k něčemu bude. Prostě to tak mám.

Komentáře

Oblíbené příspěvky