Korona test

Ondra jede zítra na týden pryč se školou. A Alice měla v pátek odpoledne horečku. Tak jsme je hned odseparovali, v domě to jde docela dobře, ale radši jsme se ráno vydali na Bulovku na korona test. Abysme mohli Ondru poslat pryč s klidným svědomím.

Na Bulovce jsme byli v 7:40 asi druzí. Fronty mají pěkně vymyšlené, vlevo samoplátci, vpravo s doporučením, uprostřed odběr.

Ale pak.

V osum začaly chodit sestry s papírem a sbíraly data samoplátců. Přednostně vzali ty, co byli objednaní, my se dostali na řadu asi sedmí. A ten proces je podivnej. Sestra na papír zapíše potřebná data. Vybere kartičku pojištěnce a občanku rodiče. Pak jsme asi dalších 40 minut čekali, než nás zadali do systému. 

V tuhle dobu bylo odběrové pracoviště úplně prázdné. Pár lidí odbavilz, ale zvládli by jich možná petkrát víc. Kdyby si člověk mohl ta data zadat někde online sám, tohle celé se ušetřilo. A takhle se to dělalo i s objednanými.

Když nás tedy vyvolali, že jsme v systému, šel jsem zaplatit. Ale někde něco nezafungovalo v komunikaci a protože jsem odevzdal svou občanku, měli v systému mne i Alici. Když vysvětluju, že já test nechci, že jen Alice, diví se, proč jsem jim tedy dával tu občanku. Tak vysvětluju, že proto, že jí chtěli. Už jsem prej ten den třetí, koho teď musí složitě vystornovat.

Zaplatíme a odběr je rychlovka. Zadáme heslo které máme použít když budeme volat na výsledek testu.

Voláme dnes ráno. Sestra říká, že dnes odbavují teprve testy z 3.9. a že dnes výsledky rozhodně nebudou. Ríkám, že mne včera ujišťovali, že dnes to bude, ale prej ne a nemám to zkoušet ani odpoledne.

To je na nic. Ondra ráno jede a poslat ho takhle fakt nemůžu.

Tak volám v půl pátý znovu. Asi dvacet minut. Střídavě je obsazeno nebo to nikdo nebere. Ale nakonec se dovolám, řeknu rodný číslo Alice, nikdo nechce žádný heslo a výsledek je negativní. Takže super.

Koronu nemáme, Ondra může jet se školou do Broumova. Jen to teda byly nervy.

Komentáře

Oblíbené příspěvky