Sushi v ceně

Kamarád mne pozval na oběd. Sraz jsme měli na Můstku a mně se povedlo vyzvednout před tím v rekordním čase i startovní číslo na sobotní Ústeckej půlmaraton. Od 11:23 do 12:00 jsem zvládnul dojet z Karlína na Letnou, všechno vyřešit, vyzkoušet triko a pak do metra na Můstku.

Oběd jsme měli v pasáži na Václaváku v čísnský restauraci. Sněz co chceš za jednu cenu a když si k tomu dáš sushi, je ta cena o trochu vyšší.

Vybírám si jídlo, není to úplně covid friendly, ale majitel je příjemnej, čínsky milej. Nabízí co má, chce abych si pochutnal a měl toho dost. A pak říká, vem si i sushi. Říkám, že ne a on, vem si, zadarmo. Tak zase říkám, děkuju, ne. A on, neboj, fakt zadarmo, sushi v ceně, je včerejší.

A ne, nevzal jsem si ho, protože nejsem sushi typ. Ale líbilo se mi to celý. Snaha mít spokojenýho zákazníka, snaha neplejtvat i ta upřímnost, že už to není úplně čerstvý. Byl to moc hezkej zážitek.

Komentáře

Oblíbené příspěvky