Ústeckej půlmaraton

Minulej rok jsem si poprvé koupil všechny běhy v rámci Runczechu a moc jsem se na to těšil. Fakt hodně moc.

Pak přišla korona a běhy se přesnunuly na podzim, některý se zrušily. Ale těšení zůstalo.

Dneska jsem měl běžet Ústí. Moje nejmilejší. Ve středu jsem vyzvedl triko a číslo a včera jsem se rozhodl, že se na to kvůli koroně vykašlu. Že budu zodpovědnej. Bylo to těžký rozhodnutí, to Ústí mám rád, byl to i můj vůbec první půlmaraton. 

A tak si příští tejden půjdu vyzvednout ještě druhý triko, na který jsem dostal kupón. 

Ta doba, ve který žijeme, je podivná. Nahrává životu na poslední chvíli, adaptabilitě, změně plánů. Úplně odřezává plánování. Takoví ti konzervativci, co v únoru kupojou letní dovoloenou to mají blbý, stejně jako já co kupuju lístky na konvcerty a běhy v první den prodeje. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky